Picture on me, Frida, Ida and Madde.

2010-03-05, 16:57:25 / Kategori: Allmänt

 

Nåra bilder på mej, Frida, Ida och Madde då, najs!
Kika på. Fan va kul vi hade idag!

Idag så råka jag slå till Frida på käften så hon börja blöda, hehe. Och då tog jag inte ens i nåt, tänk då hur mycke hon skulle blöda? haha.

Hejsan, sitter här hemma hos pappa efter en väldigt bra helg! Snart ska jag och pappa kika på Wallander som går på tv:en på 4:an, idag har det vart en väldigt kort dag tycker jag, min älskling åkte hem idag:( Hoppas vi träffas till veckan eftersom det är sportlov, men det kommer vi nog att göra:) ¨
¨
Dagen börja med:¨

Vakna upp hemma hos mej med älsklingen, sen gick vi upp och fixa ordning oss jag gick in och duscha, sen efter det så gick jag ocj klädde på mej och fixa ordning mej,


Line

du har verkligen en fin blogg :)

Hur länge har du haft den ? <3



2010-03-08, 21:58:32 URL: http://liinedalen.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?