Nytt schema idag då, plus+ gå till rektorn.

2010-03-01, 22:24:38 / Kategori: Allmänt
Hejsan, nu sitter man hör vid datan och kikar runt på datan, snart ska jag lägga mej, för jag börjar bli as trött, håller på att somna framför datan, menmen. Jag ville bara skriva detta inlägg klart. ¨
Idag var det skola, det hände inte så mycke i skolan, bara typ att jag och Frida fick gå till rektorn bara för att våran spanska-lärare är c*. Så jag och Frida gick till rektorn, sen så var inte vi på den lektionen nå mera. Asså helt seriöst, han tror att hans jobb är att ge ut alla ordböcker? Asså helt seriöst, han borde fan fatta att han ska hjälpa oss, han bara ger oss en ordbok sen går han och sätter sej på din stol, och han sa att jag och Frida hade slängt våra papper så vi skulle göra om dom, men vi gav han till dom senast vi hade spanska, och senaste vi hade spanska så sa han att vi skulle ha papperna i skåpen och idag säger han att vi ska ge han dom, asså kan han inte bestämma sej eller? Han bestämmer inte över mej, det är inte hans jobb att bara gå och ge alla en varsin bok sen bara gå därifrån, han e ju störd.
Sen efter skolan så åkte jag med Madde in till stan, och då följde Ida och Frida med för dom skulle nånstans. Sen åkte vi hem till Madde, då kika vi på tv sen gick hon och åt, sen kika vi klart på ett program, efter det var klart så gick vi upp och satt vid datan. Sen fick jag skjuts av mamma hem, då när jag kom hem käka jag på pizza och kika på tv.
Vi har ju fått nytt schema, vi får ett nytt schema var 6 vecka. Vi slutar alla dagar halv 4 utom på måndagar och onsdagar tror jag, på onsdagar slutar vi typ 15:15, tror jag, och på måndagar slutar vi 14:00.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?