Min söta mamma på bild, plus+ dagens planer

2010-03-20, 11:53:05 / Kategori: Allmänt

Dagens planer:

* Städa rummet.
* Duscha.
* Ta upp rena kläder från tvätten.
* Åka till stan med mamma.
* Handla smink.
* Sova.
* Datan.

Så ser mina planer på ut idag, sen ska jag väl bara vara hemma och chilla, sen ska jag kolla om Frida har gjort videon som hon skulle göra, hehe. Sen blire nog inge annat som jag ska hitta på idag. Jag ska bara ta det lungt, chilla, glo på tv osv. Igår så sov jag väldigt bra, och det har jag inte gjort på väldigt länge! Fan va bra jag sov, men jag vakna typ kl: 06:00 på morron, men jag somna om igen. Så nu har jag duschat och ska sminka mej och fixa ordning mej och vänta på mamma och lillesyrran, för dom är på dansskola, för min lillesyrra går på dansskola så dom kommer nog hem snart, tror jag nog, vi får väl se. Jaja, hoppas ni har haft en jätte kul fredag allafall!

Jag skriver om vad jag gjorde på stan osv sen när jag kommer hem, jag kommer nog inte hem förns om nån timme, för vete fan när mamma och lillesyrran kommer hem, menmen, sånt som märks(:


Här är en bild på min söta mamma om min storebror Oscar har knäppt med systemkameran:




Anonym

så fina bilder de blir med system kamra:D <3 vill ha !



2010-03-20, 12:57:36



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?