MIn nya design på bloggen!

2010-03-22, 22:21:16 / Kategori: Allmänt

 

Nu har jag fixat en ny design! Jag är verkligen nöjd med resultatet, absolut! Jag tröttna lite på den andra, jag hade ju den i typ en månad, och jag tröttna lite på dom färgaerna, visst den var jätte söt och fin design, man jag tyckte att jag behövde nåt nytt och frächt(stavas) på min blogg. Så jag är väldigt nöjd med min nya design, den är väldigt färgglad och liksom kul att kolla på, man tröttnar inte på den, designen liksom "lyser" upp. Jag tycker det vart väldigt bra allafall, jätte nöjd är jag! Min nya design är färgerna: rosa/lila, ljusblå/bebisblå, vit och lite brunt i. Väldigt fint. Min förra blogg va ju färgerna: rosa, brun och vit.

 

Här är min nya design på min blogg:


Vad tycker ni om min nya design? Vad tyckte/tycker ni om min förra design?



Maja.l

jag hitta din blogg på facebook



2010-03-27, 20:47:14 URL: http://funnycolour.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?