Kom hem från sjukhuset nu ja.

2010-03-26, 12:16:14 / Kategori: Allmänt

 

Nu har jag kommit hem från sjukhuset. Jag ska få en tid till en ortopeb i Söderhamn och sen ska vi åka och magnetröntga knä och höften i Hudiksvall. "Min" läkare sa att de va allvarligt, så vi ska åka och röntga knä och höften. Jag vet inte när, men vi får besked av läkaren om nåndag tror jag. Hoppas att det går bra! Vill inte ha såhär ont längre! Så de va ju bra att dom ska fixa så att jag får åka och magnetröntga knä och höften.

JUST NU: Sitter jag och eter godis och dricker läsk, mums! Efter vi hade vart på sjukhuset, så åkte vi och handla dricka, godis osv. Det gick bra, sen åkte vi hem. Så nu sitter jag här vid datan, jag tänkte gå och lägga mej strax, för jag är skit trött. Jag vakna flera gånger inatt av att jag hade as ont iknä och höften. Så ska lägga mej och sova lite.

Vad ska ni hitta på denna fredag då?


 





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?