Jag kan ha mina jeans igen!:)

2010-03-04, 22:54:42 / Kategori: Allmänt

 


Idag så prova jag mina jeans som jag inte har kunnat haft för typ nån månad sen, för dom har vart för liten. Men idag prova jag att ta på mej dom, och det funka, som satt jätte bra på mej! Fan va glad jag vart alltså! Undrar hur mycket jag har gått ner i vikt, jag tror inte precis att byxerna har växt liksom. Så jag vart jätte nöjd att jag fick på mej dom, så nu kan jag ha dom när jag vill!

Pris: 300-500 Kr.
Affär: Ellos.
Färg: Ljusblå är mina, men det finns nog fler färger.
Storlek: Det finns nästan alla storlekar.

 

Det är faktiskt så att jag kan gå ner väldigt fort i vikt, och det tycker jag är väldigt bra. Men ibland så har jag önskat att jag inte kunna gå ner i vikt så himla enkelt, för förut så var jag jätte smal, min lunch då var typ ett half glas vatten, det var det typ ändå jag åt på hela dagen förut. Jag trodde att jag hade ätstörningar då, jag vet inte än om jag hade det, men jag försöker glömma bort den tiden när jag åt typ ingenting. Men ibland kommer det upp i mitt huvud: Hur kunde jag vara så dum att svälta ihjäl mej själv? Den frågan ställer jag mej själv ibland. Tänk dom som inte får mat? Dom vill ju äta så mycke som dom kan, men dom kanske lever på gatan och typ nästan svälter ihjäl och äter soper, medans vi som är friska, har ett hem, ändå svälter oss ihjäl nästan, jag mådde verkligen dåligt då, jag sov nästan hela tiden, och jag träna massa och gick i sporter, så då rasa jag ner i vikt, på typ en månad hade jag gått ner 10-20 kg. Det är kanske svårt att tro, men jag bara banta, banta och banta hela tiden då, sen plötsligt en dag så kom det upp i huvet: Varför håller jag på såhär? Det vart som en "väckarklocka" för mej, då fatta jag att jag inte kan hålla på så längre, jag ville vara smal, fast jag var skit smal redan. Men nu är jag på "spåret" igen, och det är jag så glad över.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?