Jag har fått en ny jacka, plus+ snön smällter, det gillar jag.

2010-03-12, 10:23:46 / Kategori: Allmänt

 

Hejsan allihopa! Nu sitter jag med Madde hemma hos mej, Madde sov hemma hos mej igår, kulkul. Igår så åkte jag mamma, och lillebrorsan till stan för vi skulle kolla på skor, men jag hittade inga som jag vill ha, Jag hitta ett par men det fanns inte rätt storlek i dom-.- Sen så åkte vi hem igen, då käka jag ravioli:) Efter jag hade ätit så gick jag till Madde, nu går jag gärna ut och går, för det är så himla skönt ute! Det blåser typ inge, och det är plus+ grader ute! ÄNTLIGEN, är det inte kallt så man håller på att frysa f*ttan av dej, haha. Jajaj är ute så känner dom flesta inte igen mej eftersom jag har en ny SNYGG jacka, den är grön/bruna ränder, och resten är vit, den är så j*vla snygg! Jag fastna direkt för den! jag lägger upp en bild på hur den ser ut. Hemma hos Madde så kika vi på Ghost Wisepeer(stavas) Ochkäka lite glass, jami(A) När jag hade ätit upp glassen så la jag mej i soffan, och då somna jag, hehe(Y) Jag somnar fan alltid hemma hos Madde när vi ska kika på tv, haha, jaja. Sen så gick vi upp då kika jag in min bdb, jag heter: Nallepuhsflikka@bdb, om du/ni undrar. Sen så gick vi till ica, för Madde skulle köpa godis och choklad. Sen fortsatta vi hem till mej, då gick jag in och hämta pengar och sen drog vi till Video Shoppen, där köpte jag godis och dricka, vi tänkte gå till mej och sen till ica igen, men de orka vi inte, och dom skulle hinna stänga, jaja.


Snart är ju sportlovet slut:(
Vad har ni hittat på under sportlovet? Vart hemma? åkt utomlands? vart med vänner/familj?

Själv har jag vart hemma, vart med kompisar och vart med min älskling Ante. Jag har gjort massa under lovet, Långa sovmornar, det gillar jag(Y)

 


Ida, jag och Frida i källaren i "Fridas" lägenhet. Där ser ni min nya jacka, jag är skit nöjd!
Vad tycker ni om jackan?


ida

vad brukar du göra på fredag kvällar?

svara i mitt där frågan ställs :D



2010-03-12, 22:19:21 URL: http://yustidas.blogg.se/

ida

ah typ varit med frida hela lovet tror ja :D<3 nästan



2010-03-13, 03:11:00 URL: http://tyypidasjodin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?