It´s so f*cking Fanny STYLE! Snoddar på benen(A)

2010-03-05, 16:30:47 / Kategori: Allmänt
It´s so Fanny STYLE!
Idag i skolan så hade man på sej dessa snoddar då(A)
Många typ ropa: PJ!
Menmen, haha. Jag får ju ha som jag vill, och jag bärde dom faktiskt lite för att kika hur alla andra reagera. Och nu vet jag hur dom i "min" skola reagerar, haha. Fast as många brydde sej inte:)
Jag bryr mej inte om nån har snoddar runt benen, det är ju liksom doms liv och deras val! Alla får ju göra det man vill med livet, det är liksom ens eget val. Jag är mej själv liksom ingen annan! Jag står för dej jag är, och ingen kan ändra på mej, om man inte tycker att det duger, så säger jag bara: Byebye. Visst, men får ha egna åsikter. Jag tycker ju liksom inte heller allt är snyggt. Menmen.
Är det bara jag som tycker att det är najs?(A)

Börjar känna mig gammal. Men jag är inte ens 22.

Men Guuud! Jag trodde att snoddar runt benen försvann som mode när jag gick på högstadiet - och det var väl åtminstone... tänker tänker 6-7 år sedan? Är det verkligen modernt igen? I vilket fall som helst, fult som as och om du inte tycker det nu så kommer du tycka det om några år du också. Alla har i alla tider tyckt att deras gamla ja' har gått i förskräckligt fula kläder. Kul att se vad som händer om ytterligare några år. :) Ett tips i alla fall --> Bort med tofsarna! kräks av åsynen Tjenamors!



2011-01-06, 03:35:55



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?