Final i Let´s Dance ikväll, vem vinner och vem "försvinner"?

2010-03-26, 19:32:27 / Kategori: Allmänt

 

Ikväll är det final i Let´s Dance men själv ska jag inte kolla på Let´s Dance. Jag tycker inte att det är så himla kul och sitta och kolla på när dom dansar på tv:en. Hiphop är kulare att kolla på, men alla har olika åsikter och tankar om de. Men allafall, jag ska kanske typ kika lite i slutet för att se hur det går. Annars ska jag nog kika på tv, äta godis. Jag har ju inte hängt med i dom andra programen i Let´s Dance, så jag har ingen aning om vem som kommer vinna. Men det är nog jämt, tror jag.

Vem tror du vinner?
Vem hejar du på?

 


Maja L

Hejsan hur är det med dig då?

Hoppas det bara är bra.

själv mår jag bra.

Hoppas du kan komma och hälsa på nån gång.

Här i arbrå är det väldigt lungt och skönt.

Skulle vara jätte kul om du hörde av dig :)

MVH Maja



2010-03-27, 16:04:01 URL: http://funnycolour.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?