Fanny TALAR ut!

2010-03-19, 15:15:16 / Kategori: Allmänt



Jag bryr mej fan inte om vad ni tycker om min blogg! Är det så j*vla svårt att fatta? Har ni inget bättre för er än att sitta och klaga på EXAKT alla? Ni är inte så j*vla bättre själv! Ni sitter där i skolan och hackar ner på allt och alla hela tiden!

Jag bryr mej inte om vad ni säger, är det svårt att fatta eller? Jag skriver om exakt vad jag vill på min blogg och ingen kan ändra på de, inte ni heller! Om ni vill så får ni väl sitta och kommentera mina bilder me massa skit saker men jag bryr mej inte för jag tar ändå bort dom, är det så svårt att fatta eller?

Ni säger hela tiden elaka saker till andra och klagar på att dom har massa problem och allt, men det är så att det är ni som har mest problem! Snacka om att ni ni har dålig självkänsla, som måste hela tiden gå och hacka på andra för att få bra självkänsla.

 * Ni säger hela tiden: Hur går det med bloggen då?
* Och om ni vill så gärna ha svaret på de svarat, så kommer det här: De går jätte bra! Tack för att ni frågar!

Jag har fan inte gjort er ett j*vla skit, men ändå håller ni på som nå himla höns, sitter och klackar och håller på dygnet runt.
Hur orkar ni?

Och om ni ska sitta och kommentera min blogg, så gör de med vett istället! Om ni inte gillar mina blogg varför sitter ni då och läser den?

Ni tror att ni har sån j*vla mycle respekt i skolan. Men åt de säger jag bara: I era drömmar! Ni är så j*vla besatt av att hålla på att klaga, så ni tror att alla tycker om er blablabla. Men det är SKITSNACK! Jag bryr mej inte ett skit om vad ni tycker. Om ni vill tycka att jag är en fjortis osv, så får ni väl tycka de? Jag skiter i det.

Ni säger att jag jag mina vänner bråkar massa, men ni vet fan inte ett skit! Själv så blir ni vänner en dag sen hatar ni varann och snackar skit om varann en dag. Det finns inte nån annan person som är falskare än er.

Jag har inte bett er att läsa min blogg, så varför gör ni de? För att ni ska ha nå att klaga på? Men gör de ni om ni vill, ser det ut som om jag bryr mej eller?

SKAFFA ER ETT LIV OCH SLUTA LÄGG ER I, I ANDRAS!

GE UPP!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?