Dagens outfite!

2010-03-05, 16:51:24 / Kategori: Allmänt

 

Dagens outfite:

 

Detta plagg är väldigt snyggt tycker jag. Jag "älskar" denna outfite! Den är snygg, bekväm och väldigt nice. Man behöver ju inte bära snoddar om man inte vill, men jag gör det, och jag tycker att det är snyggt, så man gör som man vill. Ett par ljusblåa jeans/tajts, olika färger på snoddarna, svart/vita skor, svart/vit tröja, svart jacka och ett lila/rosa linne.
Jeansen:
Pris: 400 kr.
Färg: Ljusblåa.
Affär: Ellos.
Storlek: Nästan alla.
Skorna:
Pris: 500 Kr.
Färg: Svart/vita.
Affär: Team Sportia.
Storlek: Nästan alla.


Snoddarna:
Pris: Olika.
Färg: Alla möjliga.
Affär: Alla typ.


Linnet:
Pris: 200 Kr.
Färg: Alla möjliga.
Affär: JC.
Storlek: Typ alla.

Jackan:
Pris: 400 Kr.
Färg: Svart.
Affär: Kappahl.
Storlek: Nästan alla.

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?