DAGENS FRÅGA, från en läsare!(:

2010-03-13, 12:31:57 / Kategori: Allmänt



vad brukar du göra på fredag kvällar? // Ida.

Svar:
Jag brukar vara hemma, eller så åker jag med kompisar och typ har filmkväll eller nåt, det beror på vad jag är för humör. Om jag är på typ dåligt humär och inte orkar göra nå så kanske jag är hemma och ligger och kikar på nån bra film. Men för det mesta så är jag på bra humör, så det blir typ att jag är med vänner och är ute och hittar på massa. När det är vinter så kanske man är inomhus mer, men på sommaren så åker vi och badar och har det kul tillsammans. Vad brukar du göra på fredgar? kram.


Om ni undrar nåt, skriv gärna frågor så svarar jag på dom, ni får fråga eller skriva vad ni vill
                                                                                




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?