CANDY idag, mums!

2010-03-19, 18:47:54 / Kategori: Allmänt

Idag vart typ ingenting planerat!:O
Imose så hade vi sovmorron men jag och Frida åkte till skolan ändå för vi skulle fixa lite saker, tex skulle vi fixa papper för vi skulle skriva en uppsatts på svenskan. Så de gjorde vi på sovmorronen, men skulle helldre va hemma och ligga och sova! Menmen, nu vart de såhär..  Allfall, så svenskan så skulle jag och Frida göra en plansch, och då gick man välja va man ville skriva om man fick vara 2-3 stycken ungefär. Då jobba jag ocg Frida med varann, vi har valt fotboll. Hoppas det går bra allafall! Jag lägger upp en bild när jag ocg Frida är klar med det på min blogg sen. Men det kommer nog ta nåra veckor tror jag nog, men vi får väl se hur det blir.

Efter svenskan så gick jag och Frida och käka, sen åkte jag hem för hade så himla ont i magen, så när mamma kom så drog vi till stan och handla. Ni får kalla mej skolkare, jag bryr mej inte ändå.

Dagens köp för mej vart inte så mycke men det va braa köp:

* Godis.
* Läsk.
* Chips.

Fast mamma betala det, tack mamma(:

 


helooooo

varför åker man hem från skolan och sen drar till staan? :O



2010-03-19, 19:30:21

Frida

För att du ska ha något och fråga om:)



2010-03-20, 23:51:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?