Bilder från i tisdags plus+ jag berättar om denna vecka

2010-03-19, 19:06:52 / Kategori: Allmänt

 

Här är lite bilder från i tisdags:

 

Jag, Ida, Madde och Frida knäppte lite kort på toan i skolan, det vart väl mest bilder på mej ocg Frida, för Madde och Ida drog hela tiden:O Jaja. Hoppas ni gillar bilderna allafall.

Eftersom jag har varit så dålig att uppdatera min blogg denna vecka så skriver jag i detta inlägget vad jag har gjort under denna vecka:

Måndags: Skolan, sen gjorde jag inte så mycke, jag var med Madde och chilla.
Tisdags: Var hemma från skolan för var sjuk, så då vart det att ligga i sängen.
OnsdagsDå var de skolan, sen var jag med Frida och Ida och gick ut och gick med Idas hundar.
Torsdag: Skolan, sen var jag med Ida, så gick vi ut och gick och sen var vi hos mej och chilla.

Så såg veckans planer ut. Och idag blir det nog bara att vara hemma och ta det lungt och kika på nån bra film och äta godis och dricka läsk.

 


Martin

samma mobil (L)



2010-03-21, 18:48:57



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?