you say bitch, I SAY FUCK YOU

2010-06-06, 00:22:43 / Kategori: Allmänt

Hur orkar du hålla på? Du klagar, klagar och klagar, tröttnar du aldrig? Jag fattar inte hur du står ut med dej själv? Om jag var du så skulle jag nog ta självmord. Du sitter och snackar skit om alla, men när nån snackar skit om dej, så får du nåt jävla utbrott och ber alla dra åt helvete. Har du inget bättre för dej än att göra så att alla andra mår dåligt? Bara för att du lever i ett helvete så ska väl vi inte behöva få ut för det? Lös dina egna problem, istället för att skapa mer problem hela tiden. Få bättre självkänsla förfan! VÄX UPP, och lär dej att mogna till! Asså vad är det för fel på dej? Kasta nån i dej i väggen när du föddes eller? För nåt fel måste det ju vara på dej!

Denna bild säger allt:

Denna bild säger allt till dej, och jag har gjort den helt själv.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?