Varför?!!!

2010-06-29, 14:36:36 / Kategori: Allmänt

Jag fick just ett sms, och Mattis berättade att en nära vän dog idag, jag har helt fallit ihop! Jag bara gråter och gråter, det går inte att sluta, jag fattar inte att just detta händer mej! Jag kände inte hon så himla bra, men jag hörde av Mattis att hon var så himla trevlig och att hon var helt underbar! Jag vill inte nämna namnet eller något, för det gör för ont i hjärta, jag pratade med en nära vän nyss, jag berättade, han såg hur helt knäckt jag vart, tycker det är så himla sorligt! Man önskar att ingen dog, men tyvär så dör alla, i olika takt. Jag trodde aldrig att nån skulle dö som jag kände, men så är det. Nu förstår jag verkligen hur det är att förlora en som stog en nära!



Nu insåg jag hur det är att förlora en, som sagt hon stog mej inte nära, men det är ändå hemskt! Jag har förstått hur hemskt det är när man förlorar någon och när någon dör, men inte lika mycket som jag gör nu. Det är helt hemskt! Hjärtat brister, man får inte lust att göra något annat än att gråta, man vill bara försvinna bort från allt, man vill bara ha någon som kramar om en och finns för en hela tiden, men vill ínte vara lika ensam kängre, man känner sej helt tom, som om det är ett stort tomrum inne i hjärtat på en. Man vill bara ligga och sova hela dagen, man vill inte göra något annat, man vill bara komma bort från allt, slippa allt hemskt, men det går ju tyvär inte, det går inte att slippa sorgsenhet. Jag insåg nyss att jag inte vill vara ensam, jag vill hitta någon som är helt underbar, någon som jag kan älska mer än allt annat.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?