Vafan?

2010-06-29, 18:37:48 / Kategori: Allmänt




Varför skulle jag ljuga om att jag har gått ner 5 kg?! Du som kommenterar på anonymt, borde ju vara helt slut i huvudet! Mår du så jävla dåligt att du måste sitta och kommentera på EXAKT allt jag skriver? Du borde vara jävla negativt i ditt liv! Om du ens har något liv?! Jag bryr mej inte ett skit om vad du tycker! Fan va omogen du är som inte vågar skriva ditt namn osv, alltså borde du se konkurrens mot mej? Du borde alltså vara rädd för mej, för du vet vad som händer när jag får reda på vem du är. Men jag kan fråga nån att spåra till vilken data, så ser jag adress och allt, så är det bara att söka på eniro, skaffa dej ett liv!


Anonym

du säger i ett inlägg attalla behöver banta?även anorexiabarn? har du en aning om attde dör då :)? och även att du härmar kissies blogg nå fruktansvärt,och prinsip allt du skriver om är vad folk kommenterar och hur jävla bäst du är. du är ju inte preciellt populär på stenberga, du kan du skicka ut bloggen till allapå skolan å se vad de säger , haha. jag har lite roligt åt bloggen bara, å även alla jag vet som läser den. men fortsätt fifaan, underhållning iaf



2010-06-30, 12:49:03

Anonym

Haha!!!! :D rolig blogg asså! Du asså jag skriver i olika bloggar om vad jag tycker och så har jag skickat bloggen till alla min vänner. Jag skriver så här:

Fjorre på hög nivå! ;0

du den anonyma! fortsätt sådär! ;) och du tjejen jag bor inte i ditt område direkt, så försök nt att leta upp mig... mina vänner kommer skriva i din blogg nu. jag kommer att för följa dig och kommentera så ofta jag kan. och du jag är inte pervers!



2011-04-26, 11:12:37

den som skickade senast

asså oj sorry :0!!! det var min lillebrorsa som skrev... sorry! din blogg är jävligt bra... men du borde skriva något lite mer intresant. ;)



2011-04-26, 11:15:43



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?