VAFAN HAR FANNY I SÄNGEN?!

2010-06-27, 16:23:53 / Kategori: Allmänt

Ska ut och sola nu, sen så blir det att kolla på film och ta det lungt, och såklart planera inför imorgon, för då ska jag träffa ********, så det ska vi planera, ni kanske får veta vem, kanske inte, sånt som märks;) I det förr förra inlägget så skrev jag ju: Hej mina skönheter, då mena jag mej själv och *******, så ta inte åt er av komplimangen...




Anonym

jag brukade läsa din blogg för den va bra... men nu är den helt sämst för du är taskig "er fattiglappar", "sitta och ruttna och bli stora som berg".. okänsligt är det! och anaroxiabarn ska också banta va? alla ska banta eller hur? inte sant... du kan iaf räkna med att jag inte tänker läsa din blogg nå mer.. hörs och ha ett bra liv.. och eftersom du har så bra självförtroende så tar du inte åt dig av det hära va? haha..



2010-06-27, 17:02:15

Linn

Bra blogg ! :D



2010-06-27, 17:10:38 URL: http://linnlovelife.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?