Vad ska man hitta på idag? Jag vet

2010-06-22, 10:48:09 / Kategori: Allmänt


Bild på mej från igår i stan, nu ser nu hur jag ser ut utan ögonbryn, hehe.



Godmorgon! Vad ska man hitta på idag? JAG VET.

Jag ska vara med Ida, väntar på att hon ska sluta sommarskolan, dom går till klockan 12:00, så då ska hon ta typ 12:30 bussen, eller något. Men allafall, vet inte vad vi ska hitta på. Jag funderar på om jag ska ha shorts, det ser jätte varmt ute, men sen så ser det inte så vart ute... Så jag vet inte hur jag ska göra, men det ordnar sej nog!:) Det är inget badväder idag, men hoppas det blir varmare och soligare framåt eftermiddagen. Inatt så var det jätte ljust, nästan för ljust. Men det är ju ändå bra att det är varmt ute! Och jag har så himla ont i halsen, det skulle vara såklart bättre om jag inte prata så mycket, men det är ju inte så himla lätt eftersom min mun pratar hela tiden, haha. Jag vet inte vad jag får allt ifrån, hehe.


alexandra

Fin blogg du har :)♥



2010-06-22, 11:15:07 URL: http://ssweetie.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?