VAD DET ÄR JAG SKA FÅ:

2010-06-10, 13:52:42 / Kategori: Allmänt

I det förr förra inlägget så skrev jag ju jag om att jag ska få en ......... i helgen. Så nu berättar jag vad det är för något, jag fick reda på det av mamma idag!:) Jag vart så himla glad! jag har velat det så himla länge, men det har liksom inte blivit av, men nu är det fixat!:)

VAD DET ÄR JAG SKA FÅ: Jag ska få en super gullig hund! Så himla söt! En liten valp, när jag såg bild på den så vart jag tårögd, för det är så himla gullig! Ni ska få se bild på den strax:) Det är en blandras mellan: Rottweiler och Gråhund, GULLIGT VA?!:) Det sägs ju att Rottweiler är ju väldigt agresiva hundar, men det tycker inte jag, dom är så himla vänliga, snälla och helt underbara! Men det finns ju såklart agresiva Rottweiler också, men det är ju inte hundarnas fel liksom, det beror ju på hur dom är uppväxt. Men bara för att kanske nån Rottweiler är agresiv, så betyder det ju inte att alla är det! Mamma vill ha nån vakthund, och det är ju absolut Rottweiler. Jag skulle aldrig i hela mitt liv kaxa mej mot en Rottweiler, det kan betyda döden, och det sista man gör i livet. Men dom är ju så himla mysiga och snälla. Den som jag ska få är så himla vänlig, gillar att gå promenader, va ute och leka, hon gillar att mysa osv. Så det ska bli super kul! Vi har ju jätta stor gård, så hon kommer nog trivas super bra!:) jag längtar så himla mycket! Hon kommer imorgon:)

Så ser hon ut:


Visst är hon så himla vacker?:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?