Dessa skor köpte jag idag:

2010-06-06, 14:53:42 / Kategori: Allmänt

Blommiga Skor:


Söta va?! Skit söta, jag fastna direkt för dom när jag såg dom! Så himla söta och snygg! Super snyggt med blom mönster inuti!:)

Pris: 200 kr.
Färg: Svart/Vit, med blommor inuti.
Storlek: 38.



Svart/Rosa Skor:


Svart/Rosa skor, så himla snygga och söta! det fans även: Gul/Svarta och Vit/Svarta, men jag ville ha något annorlunda, så tog svart/rosa, och rosa är ju min favorit färg, så himla söta! Det är ju vita skosnören, men jag ska byta så det blir svarta skosnören eller så ska jag byta till rosa skosnören, det blir nog snyggare!

Pris: 250 kr.
Färg: Svart/Rosa.
Storlek: 37.



Svarta Skor:


Dessa skor är väldigt inne, fast då är det med "hög kant" på dom, men jag tycker inte så himla mycket om "hög kant" på skor, så köpte dessa istället, men jag tycker att dessa skor är mycket snyggare än dom med "hög kant". Dom passar till allt! Så himla lätt att ta på sej, och så jävla snygga! Är verkligen nöjd!

Pris: 400 kr.
Färg: Vita.
Storlek: 37.


Vita Skor


Dessa skor är väldigt söta! Vita och super söta! Ser ni på den vänstra bilden? I skon så ser ni att det är som en cirkel? Såg det när jag skulle lägga in bilderna, så sött! Det är som snören på sidan, jag tycker det är så himla snyggt och gulligt!

Pris: 300 kr.
Färg: Vita.
Storlek: 37.



Vilket/Vilka par tycker ni va snyggast?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?