OANSVARLIGT!

2010-06-27, 02:31:58 / Kategori: Allmänt

Nu ska jag gå och sussa, jag prova att sova för nån stund sen, men sen så tänkte jag om jag skrev av mej lite så kanske det skulle gå lättare att somna, så tänkte göra det lite snabbt nu, medans ni sitter och kollar in min SNYGGA blogg!





Ang min nya design och header, så blir den försenad, för Milla som hjälper mej med den får jag inte tag i! Jag har för mej att hon skulle bort, men är inte säker. Tycker det är så himla dåligt att hon sa att det skulle ta 1-2 dagar, och nu har det gått 3-4 dagar, tycker det är så himla dåligt och så himla oansvarligt av henne! Om jag har sagt något så gör jag det också, inte bara skiter i saker, men tydligen så gör vissa det...




Nu kom en av mina gosiga katter upp och la sej i min säng och ville gosa med mej, jag sa ju att jag var gosig?;) Sa ju att jag är populär till och med bland djur, ska sova nu, så ska inte ruttna mera nu framför datan, haha. Godnatt bitches.





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?