Rasistiskt mot sitt eget moderland? PATETISKT

2010-06-25, 23:17:19 / Kategori: Allmänt


Är det bara jag som har något emot detta?!


Jag har kännt till henne väldigt länge, men jag har kännt att jag inte orkar sitta och skriva om det, för det skulle komma så himla många åskiter om det,  Men nu känner jag att jag verkligen måste det, det kanske verkar som om det är på skoj, men det är värre än bara skoj, tycker jag. Hon gör massa video inlägg på youtube, och det kanske ser ut som skoj osv. Men hon är rasist mot sitt eget land. Hon får väl göra det hur bäst hon vill, men jag fattar inte varför man vill sitta och kränka sitt eget hemaland? Visst jag fattar inte varför man ska ha slöjor på huvudet när man är i  Sverige, visst det är med i doms kultur, även om det inte har med saken att göra, men kom igen?! Jag skulle aldrig kunna sitta och kränka, och vara rasistisk mot mitt moderland, det skulle inte ens finnas med i mina tankar! Jag tycker att det är en patetisk metod att vidarebefordra sitt förakt mot svenskar genom att påpeka att homofilen var blond-svensk. Det gamla segregeringen mellan svenskar och invandrare förmedlas genom olika metoder: slagsmål, kränkningar i skolan och att kalla svenskar för bögar. Knäppt och omoraliskt, fyfan! Jag har inget emot homosexuella osv, så jag fattar inte vad hon har för problem?!



När jag ser det så sitter jag också att skrattar, men när man tänker efter så är det ju helt stört att hon sitter och kränkar mot sitt egna hemaland. Vad skulle alla säga om jag gjorde videos och va rasistisk mot Sverige? Shit, vad man skulle få skit för det. Men är detta en helt annan sak eller? Jag skyddar verkligen inte araberna osv, men jag säger min åskikt, och som sagt jag säger vad jag tycker och tänker, och jag tycker att det är förjävligt hur hon håller på! Det kanske ses som skämt för hennes sida, men det tycker verkligen inte jag, asså hon borde ha något fel i huvudet om hon sitter och kastar skit i format av "skoj" till sitt moderland, jag tycker det är så himla
PATETISKT!

Nu vill jag veta: Vad är eran åsikt om detta?


Sandra

Men och ? hon spelar bara en roll av khadidje och svennen ...det e skiiit roligt att kolla på. Och vadå e en skådespelare en mördare om han spelar en sån roll i filmen elr ? -.^

Hon är ju inte rasistiskt mot sitt hemland på riktigt hon spelar ba fattaru väl...

Vrf ska du ens bry dig om vad hon gör? Även OM hon va rasistisk mot sitt hemland haru inget med sakan å göra du kan ha din åsikt men ibland ska man faktiskt hålla den för sig sj. Jag e Polack och jag tkr tex. inte om polacker för att de driker och själ så klart inte alla men de många som göre typ 10 åringar sitter dricker öl och röker och svär på polska mitt i centrum Så man kan skämmas för sitt land ibland...och att de har sjal är deras religion och man ska akceptera det , ba för de flytta till Svergie ska de bryta mot deras religion och ta av sig sjalen elr ?



2010-06-25, 23:47:06 URL: http://sandritttas.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?