Jag har assistent, snacka om stil

2010-06-25, 19:18:51 / Kategori: Allmänt

Idag eller imorgon så ska jag ge er en överaskning, kan man säga. Ni ska få se min personliga design och header. Eftersom jag är så himla oteknisk, så får jag hjälp en av som heter Milla, en jätte duktig tjej! Hon hjälper mej med min design och header som vi håller på att design nu, hon kommer med förslag, och om jag inte vill ha det så är det bara att säga nej till hon. Jag vill ju att headern och designen ska vara perfekt, eftersom min blogg är perfekt, ni som inte har insett det än har ju insett det nu. Milla sa att jag skulle vara ärlig och säga exakt hur jag ville ha det, och såklart är jag ju jämt ärlig och säger vad jag tycker. Så den kommer bli super snygg! När ni ser den så kommer ni tappa hakan, för ni kommer bli så himla AVUNDSJUK! Så Milla är min design och header assistent kan man ju säga? Så nu har jag en egen assistent, det kallar jag stil i bloggvärlden.




Jag kan säga en sak om min nya design och header... Eller föresten, nej det gör jag inte;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?