Crusingen idag:)

2010-06-19, 23:42:35 / Kategori: Allmänt

Är hemma nu efter en väldigt lång, men rolig dag!:) Väldigt lyckad dag tycker jag. När vi hade åkt till Ljusdal till crusingen, så åkte vi runt och kolla osv. Sen så parkera vi och gick till centrum, då ställde vi oss under nån "skydds grej" för regn, som brukar vara över fönster, sen så satt vi oss ner. Då knäppte jag kort på olika bilar, hann tyvär inte knäppa kort på jätte många, för det gick folk förbi typ hela tiden, men jag kan ju inte klandra dom, för det är ju en gångväg, menmen. Helt plötsligt så börja det att regna, efter nån minut så började det att hagla, och sen efter det så hagla det och spöregna. Vi var där i ungefär 3 timmar, när vi inte ville ha kvar för det regna så mycket, så sprang pappa och hämtade bilen, när han gjorde det så åkte han längs trotoaren och hämta mej och Marie, då klev vi in i dyngblöta skor och satt oss. Då åkte vi hem, sen på vägen så kom Per och Alexander, så sa hej sen så fortsatta vi hemåt. Så nu ska jag äta lite sen så kika på tv, sen blir det nog att sova. Jag är helt slut:O Men det har varit en väldigt lyckad dag allafall!:) Tack så himla mycket för sällskapet. Det var väldigt kul att få massa glada blickar, eftersom pappas Jaguar är ganska svår att få tag på osv tror jag. Men det var väldigt kul att se massa snygga bilar.

Nåra av bilarna på crusingnen:











Denna lila bil, och den bilen längst ner va dom snyggaste bilara på crusingen:)










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?