Är i Bollnäs istället för Hudik

2010-06-18, 20:50:43 / Kategori: Allmänt

Så, nu är jag här igen. Vi skulle ju åka upp till Hudik som pappa sa när han ringde igår, men tydligen så skulle Marie kommer till Bollnäs, så nu sitter jag i Bollnäs. Men det funker ju det med, menmen. Jag skulle ju träffa folk i Hudik, menmen. Fick ringa och säga att vi tydligen skulle till Bollnäs istället. Så nu får jag umgås med folk som bor i Bollnäs, men det går ju absolut lika bra!:) Men känner mej lite taskig mot dom som jag skulle vara med egentligen, eftersom vi hade planerat osv, menmen. Så imorgon kommer pappas tjej Marie hit, vi tänkte åka till Ockelbo om det blir fint väder. Jag har ingen aning om vad vi ska göra där, men det märks väl...



Idag när jag och pappa skulle handla godis och dricka, så sa dom i kassan till alla: Det går inte att betala med kort, ni måste betala med kontanter. Så då fick jag och pappa åka oh ta ut kontanter och betala med sen så åkte vi till Bollnäs.

Det var nåt fel med kassan, eller vad det var, så det gick inte att betala med kort. Väldigt dåligt tycker jag...




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?