Nu är jag hemma efter "åkturen"

2010-06-17, 00:47:41 / Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma, så åt nyss en macka och ett glas choklad. Kanske inte så nyttigt, menmen. Jag går inte precis 2 kg på ett glas choklad.

Men allafall, idag ungefär vid 21:00, tiden så kom Eppa och Mattias och hämta mej med Eppas bil. Han tog kärkortet idag, så ett stort grattis till han! Så vi åkte till stan och kolla runt. Vi åkte i en "raggarbil", som vissa kallar det. Jag kommer inte ihåg vad märket på bilen heter, menmen. När vi hade åkt runt en stund, så åkte vi hem till Eppas nånting, för då skulle vi köra hans cab. Så vi hämta den och körde iväg, då mötte vi Robin på badet, sen så åkte vi hem till Tessa och hälsade på. När vi var där så frågade hon om hon fick följa med till stan för hon skulle köpa ciggaretter, och såklart fick hon det!:) Så då åkte vi till stan, så jag följde med Tessa in, för hon ville ha sällskap, så jag ställde upp:) Ser ni, jag är faktiskt väldigt snäll jag. När hon hade köpt ciggaretter, så åkte vi vidare och lämna av henne hos sej. Då åkte vi runt lite, efter ett tag så åkte vi hem till Mattias, för han skulle gå ut och gå med hans hund Jack, så när vi kom till Mattias igen så gick jag hem och Eppa körde hem, tack för dagen:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?