Music, in the car!

2010-06-15, 13:00:22 / Kategori: Allmänt

Nu har jag vaknat, har ätit frukost och tagit det lungt. Igår så var jag ju med Anna, Palle och Mattias. Då åkte vi en Suzuki Alto och satt och dunka musik, fick ryggmassage och fotmassage, för det vibrera så himla mycket i sätena. Inte så himla stor bil, men den va "mysig" att sitta i, inte för liten heller. Så då åkte vi till stan, för Mattias skulle ta ut pengar, sen så åkte vi till en mack, då köpte Palle ciggaretter, och tanka bilen, när vi hade gjort det så åkte vi och dunka musik till Ljusne, då åkte vi runt och kolla om det var någor roligt folk där. När vi hade åkte runt Ljusne, så hälsa vi på Karin och hennes Dotter Sofia. Då bjöd hon på caffe, men jag tacka nej, eftersom jag inte dricker caffe, men dom andra drack. När vi hade fikat klart, och tacka för fikat osv, så åkte vi runt Ljusne, efter en stund så åkte vi till Ljusne badet för vi skulle kolla om det fanns nå roligt folk där. Då när vi kom fram så kolla alla, haha. Såg så himla kul ut, hehe. För vi hade fönstrena nerdragna, så dom hörda musiken. Så då stog man och snacka meed Kim, Sebastian, Robin S, Robin I, Robin och många flera. Efter vi hade stått och prata med dom ett bra tag, så åkte jag, Anna, Palle och Mattias hem till Mattias, för han skulle ut med hunden. Då stanna jag och Anna hemma hos Mattias, så gick Mattias och Palle ut med Jack, för Anna ville inte följa med, så erbjöd mej att stanna kvar så hon hade någon att prata med:) När Palle och Mattias hade kommit hem, så åkte alla hem till sej. Då gick jag hem, sen så drack jag vatten, efter jag hade gjort det så gick jag upp och la mej och sov. Hur va eran måndag?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?