Tummen upp

2010-06-17, 20:42:13 / Kategori: Allmänt

Nu har jag kollat klart på Mixmegapol. Tyvär så var det ju så att när man gick in på Mixmegapol.se osv, så funka det först men sen efter nån minut så började det att hacka, så då fick jag tips om att man kunde gå in på: tv4play.se/nyheter/nyhetskanalen, så fick man fram det och det funka, sen efter en stund så var fixa teknikerna eller vad det var så, det funka igen på mixmegapol igen som tur var:) Min pappa hade en röd jacka på sej. Men allafall, väldigt synd att han inte fick tag i ringen. det skulle ju vara så himla kul att hitta ringen! Den va värd ingefär 50 000 kronor, så den ringen var inte så himla billig kan man säga, menmen. Men det var väldigt bra kämpat pappa! Då gjorde en jätte stor och bra insats. jag är stolt över dej.

 



Ni får tro att jag skryter, men det gör jag verkligen inte. Jag är stolt, det är därför jag skriver så mycket om pappa, men jag skryter inte!:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?