TRÖTT!

2010-06-20, 14:16:19 / Kategori: Allmänt




Klockan är snart 14:00, och jag är fortfarande trött?!:O Men jag har faktiskt en anledning att vara trött, jag kom hem 03:30 igår natt. Det var så att Marie son Jim ringde henne igår och sa att han hade tappat bort nyckeln, men då ringde Marie Jims pappa, men då svara han inte. Då fick vi ta och åka upp till Hudik mitt i natten och ge Jim nyckeln-.- Gissa om jag var trött? Jag ville inte stanna hemma heller, pga det är så läskigt, haha. Sen så bor vi mitt i "stan" så bilar och allt hörs jätte mycket osv hemma hos pappa, menmen. När vi kom till Hudiksvall allafall, vi ringde nåra och fråga om vi kunde träffas, men jag var för trött för att träffa någon, jag bara satt och mummla för mej själv, haha. Sen när vi äntligen kom hem till pappa igen så, gick jag direkt och la mej och jag sov som en stock. Jag vakna 12:00 på morgonen, jag brukar aldrig sova så länge, om jag inte har gjort något dagen före så jag är super trött. Men allafall, nu har jag ätit frukost och ska strax fixa ordning mej osv. Hade ni det bra igår då?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?