Thai mat idag, MUMS! + en till super kul sak!;)

2010-06-10, 13:28:34 / Kategori: Allmänt


Nu är jag hemma från stan. Åkte ungefär klockan: 10:00, och kom hem 13:00, så va i stan i 3 timmar, men kul var det! Åkte till stan med mamma, då gick vi först och köpte lite gransaker, tuggummi och sånt, när vi hade gjrot det så gick vi till den nya Thai Rasturangen, så beställde mat därifrån och åt, super gott! Det va första gången jag åt Thai mat, men absolut inte den sista gången! Helt underbar smak! SUPER GOTT! Jag vart super mätt. Mamma tog en kopp cafe, så satt vi oss ute i solen och jag låg och sola och lyssna på musik:) Hur mysigt som helst! När vi hade ätit klart och mätta våra hungriga magar, så gick vi till Jysk, eftersom vi skulle köpa en kudde åt mej. När jag/vi hade bestämmt oss, så vart det en, 1 meter lång kudde, så himla mysigt! Den kommer jag sova super gott på! Nu har jag 6-7 kuddar i sänge, desto mer kuddar i sängen desto bättre och skönare:) När vi hade köpte kuddar och lite annat, så åkte vi och köpte lite ute möbler och sånt. När vi hade gjort det så åkte vi och köpte smink åt mej:) Sen så åkte vi hem, så nu sitter jag här hemma:)






PS. I helgen så ska jag få en ......, ska bli så himla kul! Säger sen vad det är för något jag ska få lite senare:) Jag längtar så himla mycket!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?