TÄVLING på G

2010-06-24, 22:39:13 / Kategori: Allmänt

I Video det förra inlägget så berättar jag om att det är en "mini" tävling på gång.





TÄVLINGEN:


Imorgon så ska jag göra en parodi på någon, som bloggar. Jag kan ge en ledtråd: Det är en person, haha. Bra ledtråd va? Jag är väl för gó jag^^. Det finns 3 pris, som ni får välja mellan:

#1 Jag länkar er i 5 inlägg
#2 Jag fixar en bild åt er
#3 Skriver eran blogg längs ner i hörnet på 6 bilder som jag lägger ut i bloggen, från och med när tävligen är avslutad.



Men bara för att en kommenterar, så betyder det inte att den har rätt, så ge inte upp, fortsätt att gissa på vem det är. (OBS) Om ni gissar flera gånger, så räknar jag det som ni skrev först så ni vet.

Jag säger till när tävligen början, vilken tid osv. 


LYCKA TILL!







AnnaBanan

KISSIIIIIIE :P



2010-06-24, 22:50:51 URL: http://martinssonanna.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?