Strömavbrott

2010-06-30, 17:10:42 / Kategori: Allmänt

Strömavbrott just nu, men som tur så har ju jag trådlöst så det händer inget, fast när jag laddar datan, så det kanske inte var så mycket att skryta om, haha. Men ändå liksom;) Måste ju få skryta lite, det dör väl ingen av liksom?! Men jag kan skryta om allafall att jag har trådlöst internet, hihi.

Igår när jag satt vid datan när jag var med John, så kom plötsligt grannens internet grejs upp, så även om jag har trådlöst så jag ju välja om jag inte ska ha trådlöst, så valde jag att surfa på deras internet, haha. Jag är som en liten djävul, med röda horn och vita horn, röd spetsig svans och med en svart eldgaffel, sån som brukar vara med i filmer, en god sida och en ond sida, hehe.















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?