Strax ska man ut med Frida!:)

2010-06-13, 19:54:01 / Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma från matchen/matcherna, det va väldigt kul faktiskt! Men bara det att det va massa myg, menmen. Jag överlevde som ni ser, hehe. Men allafall, i min lillebror Patricks match, så vart det förlust. 6-1 till Norrala, men väldigt bra kämpat allihopa! Så när vi hade kollat klart på Patricks match, så bytte han om och duscha, sen så åkte vi till Oscars match, och kolla klart på hans match. Dom vann med 3-0, väldigt bra kämpat! Tycker det är så himla kul att se när dom vinner, man ser hur doms ansikten förvandlas till solar, som lyser av glädje, väldigt kul att se!:) Så nu sitter jag hemma, ska strax gå ut, ska vara med min syster Frida, ska mötas på video shoppen. Får väl se vad vi ska hitta på, men ska vara ute allafall. Det är så himla skönt väder ute!



Bjuder på en liten gammal bild på mej och Frida, hehe.




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?