Söderhamn största blogg, snacka om respekt!

2010-06-27, 16:03:17 / Kategori: Allmänt

Hej! Mina och ODJUR! Datan dampa sönder, så det inte gick ut på fitt internet, men nu är det igång igen, annars kan jag lova att jag ska skulla dampa sönder! Sitter nu med min Special K Kaka, som är gjord för mej. Det är super gott! Kom hem från stan för ett tag sen, så jag satt inte och ruttna som en små bloggläsare! Affären var öppen, så köpte kudden, den kosta 265 kr, men det var den värd! Jag är allafall inte snål som vissa är här i Sverige, och jag bortskämd jag vet, lika bra att ni vänjer er sötnosar! Mammas kompis Alf, smsade mamma och sa att det var polis kontrol, men det sket man vi, vi åker väl hur fort vi vill liksom? Det bestämmer inte dom precis, jag får väl vara ute bälte om jag vill det?! Då åkte vi till MIO och köpte ett örngott till mej för 650 kr, snacka om att jag är bortskänd, till skillnad från er som är fattiglappar,  och vi köpte 2 korgar för 500 kr också, är man bortskämd eller vadå?! När vi hade varit på stan och köpte Special K Kakor till mej, kuddar, örngott osv, så vart vi bjuda på fika hemma hos Alf, sa ju att alla vill vara med oss! Populärast i Söderhamn. Jag har liksom störst blogg i hela Söderhamn, så ni ska ha respekt för mej, men det har alla ändå, så det är inget problem!

Shit, vad min kläder är värda, eftersom jag är värd allt i hela jorden!









Anonym

snacka om höga tankar om sig själv:O



2010-06-27, 17:33:02

ida

patetiskt bruden ;)



2011-06-06, 12:34:53 URL: http://hheyidas.blogg.se/

Jasmin Toma

Haha tönt eller vad?

Du lyckas ju knappast med att provocera typ wannabe Kissie eller nå?



2011-09-14, 15:39:08 URL: http://tomajasmin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?