Ska beställa linser nu

2010-06-24, 14:42:22 / Kategori: Allmänt

Nu sitter jag och kollar runt lite på olika linser, jag ska beställa ett par linser. Alltså jag ska köpa färgade linser, tror jag kan beställa blåa, det är inte för att jag ser dåligt, det är för att jag vill prova hur jag ser ut i blåa ögon. För har tänkt att beställt det ett väldigt tag nu, men det har inte blivit av, men nu ska jag göra det!:)



Nån av dessa nyanser ska jag beställa:

* Colorblends Brilliant Blue
* Dimensions Pacific Blue
* Dimensions Caribbean Aqua
* Radiance Moonlight












 

Jag funderar på
 Dimensions Pacific Blue eller Catorblends Brilliant Blue, men jag vet inte riktigt än.

Vilken tycker ni skulle passa mej bäst?


Detta är min nuvarande ögonfärg:



sandija

sv. tack :D jo det är bra med mig ;) Prova att du beställa * Dimensions Pacific Blue :D



2010-06-24, 15:51:14 URL: http://kwieien.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?