Premiär, första Video Inlägget ikväll

2010-06-23, 17:32:25 / Kategori: Allmänt

Min första video blogg, lägger jag in i kväll, så håll utkik på min kväll ikväll, så kanske ni blir den första som ser mej live i video klipp i min blogg för första gångren? Jag längtar riktigt mycket efter det, det känns som om man liksom pratar rakt ut till alla läsare, istället för att bara skriva. Tror det blir roligare att prata med mina underbara läsare istället. Jag pratar ju jätte mycket, så ni kommer inte tycka att mina video inlägg är tråkiga, hehe, Jag vet inte vad allt kommer ifrån när jag pratar, men nånstans kommer det ifrån, hehe.


nattie

Tack"! :D

Jag tycker din blogg är intressant att läsa, roligt att se bilder i varje inlägg och du håller dig uppdaterad.

Skönt med någon som inte provocerar också. ;)



2010-06-23, 17:38:13 URL: http://nattieslife.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?