Populär, eller vadå?

2010-06-26, 19:47:10 / Kategori: Allmänt

Är man populär eller?


Offe:
Hej, vad gör du? Vart och är?
Jag: Hejsan, bloggar, jag är hemma.                                                                   
Offe: Okej, i Söderhamn?                             
Jag: Ja, vadårå?
Offe: Undra bara, tänkte hälsa på dej snart!
Jag: Gör det! Men vart är du nu?
Offe: I Söderhamn, men jag kan inte köra, för nån låna min moppe.
Jag: Okej, men jag vill ju träffa dej?
Offe: Jag vill träffa dej med, men jag ska försöka fixa det, om det går så kommer jag sen till dej.
Jag: Okej!:)

Hur gulligt är inte det? Tänk om det var nån som skulle göra så mot er? Är man populär eller vadå liksom? Snacka om att jag är efterfrågad hela tiden, som sagt: Vad skulle alla göra utan mej? Jorden skulle väl gå under utan mej, eller hur? Så ikväll så kanske Offe kommer, sån vän skulle ni också haft, menmen.  

                                                                                                                                                   




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?