Ont i huvudet, ont i magen. Hur ska detta sluta?

2010-06-25, 12:04:08 / Kategori: Allmänt

Godmorgon, har ni sovit gott? Jag la mobilen på laddningen, efter det somna jag direkt. Jag kanske inte var så pigg som jag trodde. Idag är det ju midsommar, så det ska bli grymt kul! Hoppas det inte regnar bara, för det brukar ju göra det på midsommar, men jag får hoppas på det bästa!



Nu har jag duschat, så nu är jag fräsch och luktar super gott! Jag ska strax ner och äta lite frukost, har ont i magen, så det kanske är för att jag är hungrig ELLER så är mensen på G, det gillar vi inte!! Usch! Men om inte värken försvinner, så får jag lägga mej på en "spikmatta", vet ni vad jag menar? Sån man kan köpa på typ hälsa buktiker osv. Jag skriver med när jag har ätit frukost osv. Men vi får höras av sen mina sötaste små läsare!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?