Nu blir det ut och sola!

2010-06-06, 10:45:05 / Kategori: Allmänt

Om ett tag så blir det stan som gäller! Ska åka med mamma och storasyster och handla lite, kanske ska köpa nå skor, men får se om jag hittar några skor som jag gillar, sen så ska vi köpa cement, för mamma skulle göra något. Jaja, men nu ska jag ut och sola för fullt!:) Jag märke imorse när jag vakna att jag hade ränder efter jag va ute och sola, jag sola med shorts igår, jag är skit brun på benen men under shortsen är jag skit vit, haha. Men nu blir det att sola med bh och trosor, så det "jämnar ut sej". Men vi hörs senare alla läsare!:)


(Bilden har inget med texten att göra, men jag visste inte vilken bild jag skulle ta så det fick blir denna, men jag lägger upp bilder från idag lite senare!:) )




M I N I I Z Z A

vad göru då :) ?



2010-06-06, 11:39:05 URL: http://miniizza.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?