"Min" Skola har blivit spränghotad nyss, hemskt!

2010-06-03, 14:57:13 / Kategori: Allmänt

Nu kom jag hem från skolan. ALLA vart tvugen att åka hem pga: Skolan har blivit hotad att sprängas, rektorn hade fått brev om att skolan skulle sprängas, ¨så det kom in en lärare när vi hade lektion, då skrek hon: UT ALLIHOPA, FORT! Då sprang alla ut genom dörren, jag hämta min väska och stack ut. Så vi får inte gå in i skolan, så mina busskort och pengar och allt ligger i fridas jacka, och hon glömde nyckeln inne i skolan...


Man vet ju inte hur man ska ta det heller, det kan båda vara nån som skojar osv. men det kan samtidigt, så vet man ju inte, det kan ju vara på riktigt också, det kan ju vara seriöst, det är ju det vet man ju inte liksom! Man som tur så sprängdes inte skolan (Allafall inte när jag var där.) Man när jag skulle hem från skolan, så stog det dagisbarn och lekte utanför med fröknarna till dom, att dom inte tog "bort" dagisbarnen från skolan.



Jag fick reda på att Norrtull (En annan skola) Också hade blivit skolhotad att sprängas. Sen när vi skulle åka till Ica, så sa dom att dom också hade blivit spränghotad, så dom som var och handla, hade bara släppt korgarna och sprungit ut, och vissa hade sprungit till en skola som ligger typ 800 km, därifrån, eftersom vissa har barn som går där. Hemskt när det händer såna saker asså!


M I N I I Z Z A

härligt, jo med mej äre på topp :)



2010-06-03, 16:19:49 URL: http://miniizza.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?