Min mobil är typ helt trasig:(

2010-06-09, 15:28:49 / Kategori: Allmänt

Om ni undrar varför jag sällan lägger ut bilder från mobilen, så är det för att min mobil är typ helt tasig

Dessa fel är det på min mobil:

* Går inte att knäppa kort, dom sparas, sen radderas dom automatiskt.
* Går inte att lyssna på mina låtar, som jag har i mobilen.
* Om jag "stänger" mobilen, så stängs den av ibland.
* Om jag är inne på tex kontakter, sen så stänger jag mobilen, så försvinner det.
* Stängs av sej själv ibland.
* Den går typ inte att starta.

Om ni undrar vad jag har för mobil så är det en: Rosa Sony Ericsson W595.

Denna mobil har jag:






Är det någon som har en sån mobil som jag har som har fått samma problem av dessa?


Bahader

Jag köper den gärna av dig... som defekt vara..



2010-06-09, 21:56:24

Fanny

okej, vadå defekt?:P



2010-06-10, 13:56:41 URL: http://yellosisthefashion.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?