Jag funderar, funderar och funderar.....

2010-06-03, 18:09:59 / Kategori: Allmänt

Jag har tänkt väldigt mycket på mitt bloggnamn: Yellowisthefashion.blogg.se. men jag funderar på att göra en ny (Ja, jag vet att man måste ta bort denna blogg för att göra en ny, för man kan inte buta användarnamn, sjukt dåligt!) Men allafall, då tänkte jag göra en ny blogg, men kommer inte ändra något på bloggen, kanske lite då, hehe. Men det är det super söta användarnamnet jag kom på för ungefär 1 vecka sen, så det ska jag heta, men vet inte riktigt än, så ska fundera, men om jag byter så blir det ny design osv, super kul!:) Men jag kommer inte säga nu vad jag ska heta isåfall på min nya blogg som jag kanske skaffar.

Men jag säger till er när jag har bestämt mej, då får ni reda på det, jag lovar!

Hur tycker ni att jag ska göra????




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?