Igår:

2010-06-16, 11:05:44 / Kategori: Allmänt

Igår när jag kom hem efter fotbollsträningen så hann jag inte blogga tyvär:( För jag hade det så himla stressigt för Robin och Mattias kom hem till mej, så jag fick skynda mej eftersom vi skulle åka till Ljusne och kolla om det var något kul folk ute. Då gick vi hem till Mattias, för vi skulle hämta moppen och hjälmar. När vi hade gjort det så åkte vi till Ljusne. Då åkte vi till Ljusne badet, så stog vi och prata med: Denice, Natta, Lucas, Oskar, Andreas, Robin S, sen var det nån till. Men allafall, då gick vi in till Ljusne badet, för vi skulle känna på vattnet om det varv varmt eller kallt, och det var varmt!:) Ville bada, men det var kallt i luften, så då skulle jag frysa sjukt mycket, så jag strunta i det. När vi hade kännt på vattnet så släppte vi av Robin för han skulle till nån, vet inte vad han heter. Men allafall, då skjutsa Mattias hem mej till mej, och Mattias åkte hem till sej. Då gick jag och kolla på tv:en, sen gick jag och duscha, efter det gick jag och la mej och sov. Så har haft typ fullt upp hela dagen, menmen. Tyvär så knäppte jag inga bilder från igår, så får ta någon annan bild, men det funkar ju också bra, eller?:)







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?