Hemma från Ockelbo

2010-06-19, 19:20:28 / Kategori: Allmänt

Nu är jag hemma igen från Ockelbo, det vart väldigt lyckat och trevligt!:) Jag trodde att Ockelbo låg nära Bollnäs, men jag hade väldigt fel, menmen. När vi kom fram så fick vi leta efter en parkering, efter ungefär 10 minuter, så hitta vi en plats. Det var så att Daniel Westling var typ uppfödd i Ockelbo, så det var en stor bildskärm som man fick se bröllopet. Det var verkligem vackert! Victoria var så himla vacker! Hon såg så himla lycklig ut, så himla glad!:) Så vi kolla på bröllopet på en stor bildskärm. Men det sämsta med det var att det var alldeles lerigt, och äckligt. Det var liksom gegge över hela "plan". Men det var väldigt fint väder, och det var ju väldigt skönt som tur va. För tänk om det regna så skulle det blir ännu kladdigare än det var, men vi klara oss. Men mina stor måste jag tvätta, för dom är alldeles skitiga. Hade ju på mej en av mina vita skor, det kanske inte var det smartaste jag nånsin har gjort, men man lär ju av sina misstag. Men det var väldigt trevligt och fint bröllop! Det skulle vara väldigt mysigt att få vara där och kolla "live" lliksom, det skulle nog vara en väldigt stor upplevelse!:)


Bildskärmen, väldigt bra ljud också!:)



Hade inget att göra, så knäppte kort på mina byxor, hehe.


När vi skulle åka från Ockelbo så stog det olika städer åt olika håll, va så himla sugen på att åka till Gävle! Saknar att vara i Gävle, det var så himla länge sen jag var i Gävle




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?