Grattis Ida, staff och byxmyndig

2010-06-21, 11:45:50 / Kategori: Allmänt

Godmorgon godmorgon, hör fåglarna sjunga glatt, godmorgon godmorgon i kör!

Jag sitter och kollar ut i det fina vädret, ska nog gå ut med laptopen och sitta i solen och ligga och ta det lungt. Det ser så himla fint ut ute! Idag är det en speciell dag, för idag fyller min "syster" Ida år! Hon fyller 15 år,så nu blir hon staff och byxmyndig, så ungefär klockan: 12:30, så ska jagringa henne för vi ska bestämma när jag kan komma hem till hon, för hon är i stan nu, pga, att hon går på sommarskola, så när hon är klar så ska jag komma till hon, då blir det att fira min gumma. Det ska bli super kul! Det och fint väder också:)

Igår vart det inge basta, jag vart för trött. Så jag satt nera i köket och prata med mamma, sen gick jag upp att duscha, när jag hade duschat klart så gick jag och kolla på film, jag hållde på att somna, så gick in till mitt rum och la mej.


Grattis Ida, hoppas du får en jätte kul dag idag. Vi har kännt varann i ungefär 4 år. Det har både varit dåliga och bra stunder. Men när vi bråkar så löser vi alltid det. Bråk ingår i vänskap. Jag kommer alltid att finnas vid din sida. Vad som en händer så kommer jag att finnas vid din sida. Du är så himla underbar, vi har alltid kul tillsammans, vi har aldrig tråkigt. Vi skrattar helt tiden. Jag älskar dej Ida!<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?