Goodmorning

2010-06-19, 12:17:07 / Kategori: Allmänt

Godmorgon!:) Börjar jag alltid mina meningar så på morgonen? Hehe.

Nu har jag duschat, kom precis ut från duschen så nu tänkte jag fixa ordning mej inför Ockelbo, ska dit med pappa och Marie. Men jag tänkte blogga lite först, så ni vet att jag lever, hehe. Igår så kolla jag på en film, koller inte ihåg vad den heter, men den var super bra! Bara lite läskig, menmen. Jag klarade mej allafall från att skrika, haha. Men allafall, jag somna kanske 01:45 eller något sånt. Så nu på morgonen väckte pappa mej och fråga vad jag ville ha till frukost, då svarade jag: jucie och yogurt. Så då gjrode han i ordning det, tack så mycket!:) Det var super mumsigt! Så nu ska jag blogga, sen så ska jag göra mej i ordning:)



Jag berättar vad jag ska göra idag efter jag har fixat ordning mej:)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?