Godnatt, vet inte hur jag ska göra i midsommar:(

2010-06-24, 01:02:19 / Kategori: Allmänt

Godnatt alla min söta läsare! Vi hörs imorgon!:) Jag kan fortfarnade inte bestämma mej om jag ska fira midsommar med pappa, faster, kusinerna osv, eller om jag ska fira den med mamma, syskonen osv. Jag trodde att midsommar var nästa vecka:O Jag får helt enkelt se hur jag gör. Ha det så himla bra så hörs vi imorgon!:)



Ps. Om jag firar den med pappa osv, så kommer jag inte kunna blogga på hela helgen, och hur hemskt ät inte det?! Jag kommer inte kunna klara av att inte blogga på en helg. Det kommer ju vara helt omöjligt! Jag tror nog jag ska stanna hemma, får väl se hur jag göra. Det märks imorgon:)

Nu kanske jag har helt fel, men måste bara fråga: När det är midsommar, menas det att det är mitten av sommaren?




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?