Godnatt, ska försöka sova

2010-06-25, 02:22:27 / Kategori: Allmänt

Nu ska jag ta och lägga mej, kom ihåg: Imorgon är det tävling på G! Glöm inte bort det. Jag har ingen aning hur det kommer gå att somna, för det är ljust ut, jag är pigg. Jag har ingen lust att sova, men jag måste ju vara pigg tills imorgon, så jag inte ser alldeles hängig och skabbig ut, så ska ta och försöka sova nu allafall. Jag får väl se hur det går, jag hoppas inte på för mycket, haha. Om jag inte kan sova, så kan jag ju råka får? Ett får, två får, tre får...




Godnatt sov så himla sött, Det ska jag göra, om jag nu lyckas somna.

 



Linnéa

sv: nu har jag lagt till dej med!



2010-06-25, 09:13:27 URL: http://chokladblondin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?