Godmorgon

2010-06-16, 10:54:28 / Kategori: Allmänt

Godmorgon! Nu sitter jag och äter frukost framför datan, jag äter 2 mackor och ett glas jucie, mums! Det värms upp utaomhus, så idag kommer det nog bli en strålande dag!:) Nu sitter jag barnvakt åt min lillasyster, medans mamma och lillebrorsan Patrick är på ett möte, hoppas det går bra. Senare idag så ska jag ut och sola, har ju inte sola på några dagar, eftersom det har bara regnat. Så får hoppas på att det blir super fint väder idag!


En bild på mej från igår, jag hade inte hunnit sminka mej så såg jätte trött ut, men det får man stå ut med ibland. (På min svarta tjocktröja som är på bilden, ser det ut som om det är smuts på till vänster, men det är spelgen som gör så det ser ut så.)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?